مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:162023-02-07اقتصادي

مدیریت آب با توسعه کشاورزی گلخانه ای/ 10 هکتار گلخانه در همدان ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی عصر امروز و در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی همدان اظهار کرد: در هفتمین روز از دهه فجر 58 طرح در شهرستان همدان با اعتباری بیش از 103 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود : امروز 47 پروژه بهسازی روستایی شامل آسفالت ریزی و جدول گذاری، هفت پروژه بخش کشاورزی شامل دو واحد گلخانه ای و سه واحد دامداری و دو واحد تولیدی؛ سه پروژه راهسازی شامل راه روستای تکمه داش و اوچ تپه و افتتاح یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید حشرات برای دفع آفات محصولات کشاورزی به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری همدان بیان کرد: در مجموع در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان همدان 193 پروژه ا اعتباری بیش از 430 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی موضوع توجه به الگوی کشت و صرفه جویی در مصرف آب را یک ضرورت قابل توجه برشمرد و گفت: توجه به این مسئله به ویژه در همدان حائز اهمیت است.

مخفی با بیان اینکه امروز عمدتا نگرانی اهالی شهر و روستاها کمبود آب، خشک شدن قنوات و.

است عنوان کرد: اگر تولید در روستا آسیب ببیند تولید و زندگی شهری نیز آسیب خواهد دید از این رو توجه به روستاها و احداث گلخانه ها در عرصه مدیریت آب و منابع مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آب با توسعه کشاورزی گلخانه ای/ 10 هکتار گلخانه در همدان ایجاد شد

مدیریت آب با توسعه کشاورزی گلخانه ای/ 10 هکتار گلخانه در همدان ایجاد شد