مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-07سياسي

29 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل مشهد اضافه شد


هم زمان با دهه مبارک فجر از 29 دستگاه اتوبوس درون شهری با حضور سرپرست شهرداری مشهد و جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و در شهر مشهد نیز نماینده ایشان، آیت الله علم الهدی، تأکیدات فراوانی بر این موضوع دارند.

اصغری بیان کرد: بنا بر تاکید شورای ششم نسبت به ساماندهی، توانمندسازی و بازآفرینی این محدوده های شهری، اقدامات خوبی توسط شهرداری رقم خورده است؛ همچنین سازمان بازآفرینی نیز پروژه های زودبازده را تعریف کرده که فاز دوم آن در حال بررسی است.

عمر ناگاون اتوبوسرانی با اضافه شدن اتوبوس های دیگر کاهش می یابد در این مراسم منبتی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه 29 دستگاه اتوبوس، یکی دیگر از اقدامات مهم بود و امیدواریم برای شهر مشهد گره گشا باشد، اظهار کرد: عمر ناوگان اتوبوس رانی با اضافه شدن اتوبوس های دیگر کاهش پیدا خواهد کرد.

به گفته معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، بیش از 1700 دستگاه اتوبوس در بیش از 160 خط مشغول به فعالیت هستند که تا یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر در طول روز جابه جا می شوند.

وی ادامه داد: تعداد 200 دستگاه اتوبوس از اوایل سال جدید به ناوگان اضافه می شود که 100 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه میدل باس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل مشهد اضافه شد

29 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل مشهد اضافه شد