مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-07سياسي

800 هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند


مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 800 هزار نفر معادل 12 درصد جمعیت این استان از خدمات حمایتی و اجتماعی سازمان بهزیستی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، مسعود فیروزی ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز توانبخشی بیماران مزمن در تربت حیدریه اظهار کرد: سازمان بهزیستی مولود خاص انقلاب اسلامی است که برای تحقق و رسیدگی به امور صاحبان انقلاب با ادغام 16 سازمان خصوصی و غیر خصوصی و دولتی توسط شهید فیاض بخش تشکیل شد.

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر 135 هزار فرد دارای معلولیت واجد پرونده و 75 هزار نفر در بخش حمایتی و اجتماعی از کودکان کار و خیابانی و بد سرپرست و بی سرپرست گرفته تا خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست که در محموع 210 هزار پرونده و حدود 800 هزار نفر بصورت مستقیم، معادل 12 درصد جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

فیروزی گفت: هم اکنون 18 هزار نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان شامل؛ معتادین متجاهر و کمپ های ماده 15 و همچنین 2 هزار فرزند بی سرپرست و بدسرپرست در 100 خانه فرزندان و نزدیک به هفت هزار نفر دارای معلولیت های متفاوت، سالمندان و معلولان جسمی حرکتی از خدمات اجتماعی و حمایتی این نهاد بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند

800 هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند