مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-07دانش

اعمال تغییرات در آیین نامه کرسی های آزاد اندیشی


مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی وزارت علوم با اشاره به ضرورت تغییرات در آیین نامه کرسی های آزاداندیشی گفت: در حال اعمال این تغییرات با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، نشست آینده دانشگاه ایرانی و مسئله آزاداندیشی با حضور و سخنرانی محمدمهدی ذوالفقارزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر مهدی فاتح راد عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و دکتر محمود عیسوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ارائه نظر اعضای هیات علمی موسسه برگزار شد.

ذوالفقارزاده در این نشست گزارشی از عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ارائه داد و گفت: در بحث آزاداندیشی در دانشگاه ها، کرسی های آزاداندیشی نقش مهمی دارند که طی سال های شیوع کرونا با توجه به تعطیلی همه فعالیت های فرهنگی این کرسی ها نیز تعطیل شده بودند.

کرسی های آزاداندیشی، راهی برای تحقق آزاداندیشی در دانشگاه ها وی افزود: با توجه به این امر از اوایل مهرماه جاری برگزاری کرسی ها به شکلی جدی تر دنبال شد و طی دو نامه به روسای دانشگاه ها از آنها خواستیم این کرسی ها را در پنج قالب گفت وگوی آزاد دانشجویی، من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تغییرات در آیین نامه کرسی های آزاد اندیشی

اعمال تغییرات در آیین نامه کرسی های آزاد اندیشی