مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-07اقتصادي

شهرداری منطقه 2 رتبه نخست مناسب سازی معابر را کسب کرد


معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 عنوان کرد: با پیشرفت 80 درصدی طرح مناسب سازی معابر برای افراد کم توان ، منطقه 2 با کسب رتبه نخست در بین مناطق22 گانه به عنوان منطقه پیشرو در شهر دوستدار افراد توان یاب شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، حمید رضا رنجبر با اعلام پیشر فت 80 درصدی طرح مناسب سازی معابر برای افراد کم توان گفت:  درراستای اجرای قانون  جامع معلولان، کمیته مناسب سازی منطقه ،طرح دسترسی پذیری فضاهای شهری را  در سه بخش ساختمان اداری، پیاده راه و بوستان ها در دستور کار قرار داد.

وی افزود: براساس برنامه ابلاغی  مناسب سازی 34/296 کیلومتر از معابر در 16 محور آغاز که در9  ماهه نخست سالجاری، این طرح با   80درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و تاکنون   27/34  کیلومتر مناسب سازی شده است.

رنجبر گفت: 28 ساختمان اداری و فرهنگی در منطقه وجود دارد که 8 ساختمان به طور کامل مناسب سازی شده و 20 ساختمان با پیشرفت فیزیکی بالای  50  درصد در دست مناسب سازی هستند.

  معاون شهردار منطقه2 افزود: در این طرح ساختمان های اداری منطقه به مسیر بساوایی، رمپ و ویلچر و همچنین  9 دستگاه نفربر و ویلچر بر تجهیز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری منطقه 2 رتبه نخست مناسب سازی معابر را کسب کرد

شهرداری منطقه 2 رتبه نخست مناسب سازی معابر را کسب کرد