مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-07سياسي

بهره برداری و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری اردبیل


شهردار اردبیل از افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی خبر داد.

- محمود صفری 18 بهمن با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، 44 پروژه عمرانی، مشارکتی، ترافیک، زیباسازی و فضای سبز با اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی در نقاط مختلف شهر اردبیل افتتاح می شود.

وی با اشاره به پروژه های مشارکتی قابل افتتاح، از بهره برداری مجتمع تجاری مسکونی تابان با یک طبقه زیرزمین، یک طبقه تجاری و 11 طبقه خدماتی و مسکونی واقع در میدان ایثار به طرف میدان ولایت و با هزینه کرد هزار و 250 میلیارد ریال در این ایام خبر داد و افزود: در راستای کاهش ترافیک مرکز شهر پارکینگ درخشان در تازه میدان اردبیل با ظرفیت 180 دستگاه خودرو نیز افتتاح و در اختیار همشهریان قرار می گیرد؛ همچنین عملیات عمرانی فاز 3 خشکبار نیز آغاز می شود.

شهردار اردبیل با بیان این که اردبیل از نبود مرکز کنترل ترافیک شهری رنج می برد، گفت: تجهیزات مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک اردبیل آماده و با افتتاح مورد استفاده قرار می گیرد.

صفری به افزایش فضای سبز نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا پارک نرگس کارشناسان با مساحت 2960 متر مربع، پارک گل ریحانه کوثر با مساحت 3500 مترمربع و فاز یک پارک سردار سلیمانی به مساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری اردبیل

بهره برداری و کلنگ زنی 44 پروژه شهرداری اردبیل