مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-07اقتصادي

90 درصد درآمدهای مصوب استان سمنان از مالیات تأمین شد


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: این اداره کل در سال 1401 باید 90 درصد درآمدهای استان را تأمین کند که تاکنون این مهم محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مالیات یکی از منابع مالی تأمین بودجه دولت است.

وی ادامه داد: در بند چهارم سیاست های اقتصادی و ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه عنوان شده است که ایجاد تحول در نظام مالیاتی با رویکرد تبدیل مالیات به منبع اصلی تأمین بودجه جاری دولت، ایجاد پایه های مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی و تقویت نقش هدایت و روشنگری مالیات در اقتصاد کشور در دستور کار سازمان مالیاتی قرار دارد.

حسین پور تصریح کرد: در سال 1401 بودجه جاری دولت هزار هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد و سهم مالیات در بودجه 45 درصد بود که معادل 450 هزار میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: درآمدهای نفت ناپایدار است و باید به سمت درآمدهای پایدار مانند وصول مالیات و حمایت از بخش تولید حرکت کنیم و البته عدالت مالیاتی هم در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: در سال 1401 آنچه به عنوان سهم این استان در بودجه جاری بر اساس ظرفیت اقتصادی و سایر شاخص ها در نظر گرفته شده است، دو هزار و 740 میلیارد تومان بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد درآمدهای مصوب استان سمنان از مالیات تأمین شد

90 درصد درآمدهای مصوب استان سمنان از مالیات تأمین شد