مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-07اجتماعي

اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از هفته جاری


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: امسال قریب به یک هزار دانش آموز در متوسطه دوم از مناطق عملیانی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین رونمایی از پوستر پویش می خواهم آزاد زندگی کنم اظهار کرد: امسال یک هزار و 200 نفر از دانش آموزان در مراسم اعتکاف حضور داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: از پنجشنبه هفته جاری اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب با عنوان راهیان نور را آغاز خواهیم کرد و قریب به یک هزار دانش آموز در متوسطه دوم از مناطق عملیانی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

همچنین در هفته امور تربیتی نیز برنامه های مختلفی با محوریت تشکل های دانش آموزی همانند توانمندسازی نیروی انسانی، جلسات و نشست های تخصصی با مربیان و مدیران مدارس و.

را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی برنامه های مختلفی در خصوص بصیرت افزایی، نشست ها، گفتگو ها و.

را در سطح مدارس برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: پویش می خواهم آزاد زندگی کنم یک برنامه ابتکاری برای استان ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم است که شروع یک سیر گفت وگو با دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از هفته جاری

اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی از هفته جاری