مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-07سياسي

مسجدی ها پویش «خوی همدلی» را برای کمک به زلزله زدگان راه انداختند


برای حمایت معنوی از مردم زلزله زده خوی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اقدام به راه اندازی پویش «خوی همدلی» با هدف ارائه فعالیت های متنوع فرهنگی هنری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همواره در عرصه های مختلف اجتماعی با رویکرد فرهنگی هنری ویژه ای حضور داشته و تلاش کرده است تا از معبر فعالیت های مسجدی به یاری هموطنان بشتابد.

از این نظر و در راستای عمل به آیه شریفه تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی ؛ این ستاد اقدام به راه اندازی پویش خوی همدلی با هدف حمایت فرهنگی از هموطنان زلزله زده خوی کرده است.

در این راستا هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدی خود به زلزله زدگان استان آذربایجان غربیو شهرستان خوی را به شماره کارت5041727010551768 ارسال و یا به شماره شبا IR020700001000227494863001 نزد بانک رسالت، به نام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور واریز کنند.

مبالغی که در این پویش جمع آوری می شود صرف فعالیت های فرهنگی مانند خرید و اهدای کتاب، راه اندازی مهدکودک، خرید اسباب بازی، مسابقات نقاشی، اکران فیلم و.

برای کودکان زلزله خوی می شود.

این پویش با هدف ایجاد نشاط، سرگرمی و کاهش استرس کودکان و نوجوانان زلزله زده و تسکین روحی آلام ایجاد شده در پی این حادثه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی ها پویش «خوی همدلی» را برای کمک به زلزله زدگان راه انداختند

مسجدی ها پویش «خوی همدلی» را برای کمک به زلزله زدگان راه انداختند