مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-07فرهنگي

اولین روز اکران فیلم های فجر در اصفهان


اولین روز از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در اصفهان در حالی سپری شد که دو فیلم انتخاب شده در سینمای سپاهان نتوانست رضایت خاطر برخی از اهالی هنر را به خود جلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین روز از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان سپری شد و سینما سپاهان با اکران دو فیلم هفت بهارنارنج و آه سرد از اهالی رسانه و هنرمندان میزبانی کرد.

دو سینمای فلسطین و ساحل نیز چندان با مخاطب زیادی روبرو نبوده است و به گفته هنرمندان باید این موضوع آسیب شناسی شود و در کنار آن برای ایجاد دغدغه در بین جوانان و نوجوانان در این حوزه چاره اندیشی کرد.

علاوه بر این دو فیلم اکران شده در سینمای سپاهان جذابیت کافی را برای مخاطبان به همراه نداشت و هر دو با روایتی کُند همراه بود.

هفت بهار نارنج روایتی از هفت سال مراقبت از همسری دلسوز و سالخورده را نشان می دهد که گاه دچار فراموشی شده و در خیال خود با همسرش هم سخن شده است.

نقس اصلی این فیلم با هنرمندی علی نصیریان ایفا شده که به گفته کارگردان این فیلم، بخشی از زندگی نصیریان را روایت می کند.

هرچند که از ایفای نقش جذاب نصیریان نمی توان گذشت اما ریتم کند فیلم و عاشقانه های دوران سالخوردگی و حتی بی جواب ماندن سوال هایی در ذهن مخاطب، احساس رضایتی را در بین تماشاگران ایجاد نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین روز اکران فیلم های فجر در اصفهان

اولین روز اکران فیلم های فجر در اصفهان