مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-07اقتصادي

مخالفت اعضای شورای شهر ساوه با افزایش غیرمنطقی تعرفه عوارض


اعضای شورای اسلامی شهر ساوه در جلسه بررسی تعرفه عوارض سال 1402 شهرداری، با افزایش غیر منطقی تعرفه عوارض (بیش از 20 درصد) مخالفت کردند.

- ایسنا/مرکزی اعضای شورای اسلامی شهر ساوه در جلسه بررسی تعرفه عوارض سال 1402 شهرداری، با افزایش غیر منطقی تعرفه عوارض (بیش از 20 درصد) مخالفت کردند.

محسن فیاضی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شورای اسلامی شهر ساوه 18 بهمن ماه، در این جلسه با بیان اینکه لایحه تعرفه عوارض محلی شهرداری جزو مهم ترین و اصلی ترین منابع درآمدی و تامین تحقق بودجه سالانه به شمار می آید ابراز امیدواری کرد که شهروندان با مشارکت و همکاری موثر در پرداخت عوارض علاوه بر تحقق حداکثری بودجه و درآمدهای شهرداری موجب تسریع در روند توسعه و عمران شهری شوند.

وی تداوم ارائه خدمات شهری را در گرو پرداخت به موقع عوارض شهری دانست و افزود: شهرداری به عنوان نهاد محلی و مدنی، متولی اصلی اداره امور خدماتی، عمرانی و نوسازی شهری است که با توجه به عدم وابستگی شهرداری ها به دولت و بودجه عمومی (به موجب بند ب تبصره 52 قانون بودجه سال 1362) حسب تجویز قانون می تواند درآمدهایی را کسب و در امور شهری هزینه کند.

فیاضی با بیان اینکه پرداخت عوارض یکی از مهمترین شیوه های مشارکت شهروندان در اداره یک شهر است، تصریح کرد: شهرداری برای اینکه بتواند محیط شهری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت اعضای شورای شهر ساوه با افزایش غیرمنطقی تعرفه عوارض

مخالفت اعضای شورای شهر ساوه با افزایش غیرمنطقی تعرفه عوارض