مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-07اقتصادي

بهره مندی نخل داران و صیادان بوشهری از خدمات صندوق بیمه روستاییان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: نخل داران، لنجداران و صیادان بوشهری از خدمات صندوق بیمه روستاییان و عشایر بهره مند می شوند.

- کیانوش کازرونی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای نخل دارانی که فاقد پوشش بیمه ای هستند می توانند از اسفندماه مشمول خدمات صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند.

وی ضمن تبریک دهه فجر تصریح کرد: همچنین بر اساس تفاهم نامه با معاونت وزارت کار، لنجداران و صیادان نیز پس از ارائه معرفی نامه از اتحادیه لنجداران می توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر از تحت پوشش قرار گرفتن رانندگان برون شهری که کارت هوشمند سلامت دارند خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار نفر از رانندگان بوشهری تخت پوشش این بیمه ای صندوق قرار دارند.

وی تصریح کرد: کسانی که تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند، می توانند در هر زمان سوابق بیمه ای خود را به سازمان تأمین اجتماعی انتقال دهند.

کازرونی با بیان اینکه بیشترین عضو بیمه شده در صندوق به ترتیب شهرستان دشتستان، دشتی و تنگستان است افزود: استان بوشهر در حوزه تمدید بیمه شدگان رتبه دوم کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی نخل داران و صیادان بوشهری از خدمات صندوق بیمه روستاییان

بهره مندی نخل داران و صیادان بوشهری از خدمات صندوق بیمه روستاییان