مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-07سياسي

احداث کارخانه های یخ در مرزهای اربعینی به صورت جدی دنبال می شود


در صد و پنجمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر روی سرعت بخشی به احداث کارخانه های یخ در مرزهای خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و خسروی با توجه به گرمای هوا در مراسم سال آتی اربعین تاکید شد.

- در صد و پنجمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر روی سرعت بخشی به احداث کارخانه های یخ در مرزهای خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و خسروی با توجه به گرمای هوا در مراسم سال آتی اربعین تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، صد و پنجمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با حضور نمایندگان دستگاهها به ریاست سید مجید میراحمدی رییس ستاد با دستور کار بررسی مقدمات و تهمیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین سال آتی برگزار شد.

در این نشست موضوع تقویت زیرساخت ها و امکانات لجستیکی مرزهای شش گانه کشور مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که دستگاهها هم اکنون برنامه ریزی های لازم را برای تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اجرا داشته باشند.

میراحمدی با بیان اینکه مهم ترین مساله در تسهیل زیارت زائرین عزیز حسینی، امکانات ترابری و حمل و نقل است، گفت: در همین راستا طی دیداری که هفته آتی با نمایندگان طرف عراقی خواهیم داشت موضوع امکانات حمل و نقل در آن سوی مرزها مورد بحث قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه های یخ در مرزهای اربعینی به صورت جدی دنبال می شود

احداث کارخانه های یخ در مرزهای اربعینی به صورت جدی دنبال می شود