مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-07اجتماعي

برگزاری پویش «سرزمین مهر» در کانون پرورش فکری اسفراین


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری پویش «سرزمین مهر» در کانون پرورش فکری اسفراین خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری پویش سرزمین مهر در کانون پرورش فکری اسفراین خبر داد.

فرهاد آقا بیگی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف امید آفرینی، برقراری پیوند با گذشته تاریخی، آشنایی با فرهنگ پوشش اقوام مختلف و آشنایی با دستاوردهای مختلف کشور، پویش سرزمین مهر در شهرستان اسفراین برگزار می شود.

وی افزود: این پویش در 3 بخش آگاهی بخشی عمومی از طریق چاپ پوستر و بنرهایی با محتوای فرهنگی، جشنواره ساخت عروسک های دست ساز با تکیه بر ساخت عروسک های بومی و محلی اقوام مختلف ایران و ساخت ماکت هایی از دستاوردهای کشور در عرصه های مختلف صنعتی و اماکن مذهبی برگزار می شود.

وی در خصوص شرایط برگزاری این پویش نیز گفت: کودکان و نوجوانان می توانند با کمک والدین خود یک عروسک سفالی، پارچه ای، چوبی یا کاغذی بسازند؛ البته استفاده از سایر مواد به سلیقه خودشان مشکلی ندارد و می توانند برای ساخت آن، به سلیقه خود از هر ماده ای استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «سرزمین مهر» در کانون پرورش فکری اسفراین

برگزاری پویش «سرزمین مهر» در کانون پرورش فکری اسفراین