مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-07پزشكي

ضرورت ساخت دانشکدە داروسازی در کردستان


وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد دانشکدە داروسازی در سنندج را ضروری دانست و گفت: یکی از برنامەهای وزارت بهداشت، ساخت دانشکدە داروسازی در سنندج است.

- بهرام عین اللهی امروز(18بهمن) در سفر خود بە استان کردستان و در حاشیە افتتاح طرح های سلامت بە ضرورت توجە بە بهداشت اشاره و اظهار کرد: یکی از سیاست ها و اولویت های وزارت بهداشت، توجە بە بهداشت بە منزلە پیشگیری از بروز بیماری است.

وی بە افتتاح مرکز پیوند مغز و استخوان بیمارستان بعثت اشارە و عنوان کرد: این طرح یکی از طرح ها کم نظیر در کشور و یک طرح کاملا علمی است.

عین اللهی بە راەاندازی دستگاە پت اسکن بیمارستان کوثر سنندج اشارە وادامە داد: این یک دستگاە پیشرفتە برای تشخیص سرطان است کە برای راەاندازی آن 80 میلیارد تومان هزینە شدە است.

وی در ادامە خاطرنشان کرد: با راەاندازی این دستگاە مردم کردستان، دیگر مجبور نخواهند بود برای درمان بە استان های دیگر مراجعە کنند و می توانند با مراجعە بە این بخش نسبت بە تشخیص بیماری و روند درمان خود اقدام کنند.

عین اللهی افزود: امروز 27 پروژە حوزە سلامت در استان کردستان افتتاح و بە بهرەبرداری می رسد کە توسعە بهداشت روستایی را بە دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت دانشکدە داروسازی در کردستان

ضرورت ساخت دانشکدە داروسازی در کردستان