مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-07سياسي

انتقاد کرباسچی از بازداشت الناز محمدی


اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه هم میهن نوشت: غلامحسین کرباسچی با انتقاد از نحوه بازداشت الناز محمدی گفت: اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می کند، متناسب نیست.

غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم میهن، درباره پیام عفو رهبری نسبت به جمع زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر کشور گفت: عفو همیشه پیام خوب و مثبتی برای جامعه دارد و یک نوع آرامش و امنیت روانی در جامعه ایجاد می کند و هیچکس از عفو و رأفت هیچ وقت نگران نمی شود.

در واقع عفو و هرگونه گرایشی که نشان دهد مسئولان کشور از رهبری تا مسئولان عالی رتبه با معترضان مدارا دارند، پیام مثبتی به جامعه ارسال کرده و جامعه را نسبت به ترمیم رابطه خود با مسئولان و حاکمیت امیدوار می کند.

کرباسچی با تأکید بر اینکه این عفو در ادامه باید با اقدامات متناسب همراه شود، گفت: در قضایای چند وقت اخیر ریاست قوه قضاییه تلاش کرد در خصوص اعتراضات اخیر روش مدارا را دنبال کند و توصیه های زیادی هم به زیرمجموعه های خود ارائه داد که نمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کرباسچی از بازداشت الناز محمدی

انتقاد کرباسچی از بازداشت الناز محمدی