مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-07سياسي

جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفان ندارد


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به دستور عفو گسترده اخیر گفت: پیام این اقدام این است که جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد، با گرامی داشت این ایام، گفت: انقلاب مردم ایران چیزی شبیه به ظهور حضرت موسی (ع) است؛ چرا که در آن زمان مردم در ظلمت جهل، ظلم، جنایت و خفقان بودند.

رییس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی یک وابستگی تمام عیار داشت و در کنار جنایات رژیم صد در صد وابسته طاغوت، کشور از نظر علمی، نظامی و از سایر جهات وابسته بود و در حال حاضر یک کشور وابسته، به برکت انقلاب اسلامی تبدیل به یک نظام صد در صد مستقل شده است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی طبیعی است که دشمنی ها زیاد خواهد بود، اظهار کرد: در دنیایی که تمام استکبار در یک طرف ایستاده، جمهوری اسلامی که معترض به ظلم، جهل و تجاوز است، در مقابل آن ها ایستاده و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران دنیا را روشن کرد و افکار جهانیان را تنویر کرد.

مرتضوی مقدم با اشاره به ایستادگی 44 ساله ملت ایران در برابر هجمه های بیگانگان گفت: در حال حاضر تمام دنیا دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفان ندارد

جمهوری اسلامی سر ستیز با مخالفان ندارد