مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-07سياسي

جوانان پیشرو در مراسم اعتکاف/ امید به آینده معنوی کشور


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به فضای معنوی حاکم در ملایر در بحث برگزاری مراسم اعتکاف، گفت: امسال 90 درصد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف جوانان بودند و بیش از 500 نفر در این مراسم حضور داشتند.

- حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در هشت نقطه شهرستان اعتکاف برگزار شد، ادامه داد: مردم نسبت به سال های گذشته استقبال بسیار خوبی داشتند و مشارکت خیرین، بانوان و جوانان حضور چشمگیر بود.

وی با بیان اینکه تقریبا 90 درصد حضوریافتگان در اعتکاف و معتکفان جوانان بودند که این امر نقطه امید به آینده است، اظهار کرد: برنامه های خوبی شکل گرفت شامل محفل انس با قرآن، برنامه های بصیرتی، جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، ویژه دیده شد و حضور مبلغان خارج از کشور به ویژه از کشور نیجریه در بین معتکفان فضای جهاد تبیین را تقویت کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: حضور اساتید اخلاق در برنامه های اعتکاف، حضور مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و تشکیل حلقه های معرفتی از جمله برنامه های بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: پاسخ به شبهات و سوالات که معتکفان داشتند، توسط اساتید انجام شد و مشاوران خانواده در مراسم اعتکاف حضور یافتند و در بحث آسیب های اجتماعی به مشاوره پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان پیشرو در مراسم اعتکاف/ امید به آینده معنوی کشور

جوانان پیشرو در مراسم اعتکاف/ امید به آینده معنوی کشور