مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-07سياسي

اعتبارات استانی خراسان شمالی اندک است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به تقسیم اعتبارات بر اساس شاخص جمعیت، گفت: اعتبارات استانی خراسان شمالی اندک است لذا باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در جمع نمازگزاران شهر درق اظهار کرد: توجه به نقاط محروم بیش از سایر نقاط باید مورد تاکید قرار گیرد و در توزیع اعتبارات سهم نقاط محروم ویژه دیده شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در نظام برنامه ریزی کشور درآمدهای مختلف با ضرایبی بین استان ها تقسیم می شود لذا اعتبارات استان خراسان شمالی بر اساس شاخص جمعیت و سهم شهرستانی برای آن تعریف می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اندک بودن این اعتبارات باید به دنبال جذب سرمایه گذار و تحول در بخش کشاورزی و صنعت و سایر حوزه ها باشیم.

حسین نژاد با بیان اینکه دشمنان ما با انواع دسیسه ها و توطئه ها در حال فتنه افکنی در داخل کشور هستند، گفت: این در حالیست که تبعیض، فساد و ناکارآمدی از عمده ترین ویژگی های رژیم ستمشاهی بود لذا نسل جدید باید از این روند آگاهی یابند چون مردم ما به دنبال مسائل مادی نبودند بلکه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را هدف اصلی خود قرار داده بودند.

حسین نژاد بیان کرد: براندازی این کشور به همین راحتی نیست زیرا مردم ایران در سایه رهبری مقام معظم رهبری و تعالیم دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات استانی خراسان شمالی اندک است

اعتبارات استانی خراسان شمالی اندک است