مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-07سياسي

صالحی: با ایجاد شفافیت در واگذاری دارایی ها اعتماد بخش خصوصی به دولت افزایش می یابد


نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع مولدسازی دارایی های مازاد دولت گفت: امیدواریم با شفافیت در واگذاری ها اعتماد بخش خصوصی و مردم به دولت افزایش یابد.

- نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع مولدسازی دارایی های مازاد دولت گفت: امیدواریم با شفافیت در واگذاری ها اعتماد بخش خصوصی و مردم به دولت افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (18 بهمن) مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس و مردم ایران گفت: این روزها شاهد مطرح شدن شکل گیری هیات مولدسازی هستیم که فلسفه وجودی آن واگذاری اموال و املاک غیرمنقول و راکد دولتی به بخش خصوصی است تا بتوان با فعال سازی آنها و واگذاری به بخش خصوصی شاهد رشد اقتصادی باشیم.

وی ضمن تایید کلیات موضوع مولدسازی چند نکته را در این خصوص ضروری دانست و تصریح کرد: شفافیت در واگذاری ها باید انجام شود هر چند قرار بر این است لیست واگذاری ها از طریق سازمان خصوصی سازی به اطلاع مردم رسانده شود، اما اگر بخواهیم اموال و املاک دولت را به دو دسته بورسی و غیر بورسی تقسیم کنیم در بحث اموال بورسی شاید مشکلی نباشد اما در بحث اموال غیر بورسی بحث شافیت در قیمت گذاری و ارزش گذاری یک دغدغه است که امیدواریم با شفافیت در واگذاری ها اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: با ایجاد شفافیت در واگذاری دارایی ها اعتماد بخش خصوصی به دولت افزایش می یابد

صالحی: با ایجاد شفافیت در واگذاری دارایی ها اعتماد بخش خصوصی به دولت افزایش می یابد