مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-07سياسي

آماده سازی 65 دوربین پلاک خوان برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج


شهردار کرج در تشریح طرح محدودیت ترافیکی شهر کرج گفت: محدودیت ترافیکی زوج و فرد در ماه های پایانی سال از 23 بهمن ماه تا 29 اسفند اجرا خواهد شد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج در تشریح طرح محدودیت ترافیکی شهر کرج گفت: محدودیت ترافیکی زوج و فرد در ماه های پایانی سال از 23 بهمن ماه تا 29 اسفند اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز سه شنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهر کرج در خصوص اجرای محدودیت ترافیکی زوج و فرد در ماه های پایانی سال، این طرح از 23 بهمن ماه تا 29 اسفند از ساعت 15:30 تا 21 همه روزه به جز ایام تعطیل رسمی اجرایی خواهد شد.

کیانی بیان کرد: به منظور اجرای این طرح، زیر ساخت های لازم و آماده سازی سامانه ها و اطلاع رسانی در خصوص اجرای طرح محدودیت ترافیک توسط مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج فراهم شده است.

شهردار کرج عنوان کرد: همچنین در جهت آگاهی شهروندان از محدوده های اجرای طرح ترافیک، بنرهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی محدوده های مورد نظر نصب شده است.

وی همچنین از بازبینی و کالیبره کردن دوربین ها و آماده سازی آن ها به منظور اجرای طرح از روز 23 بهمن ماه توسط تیم های عملیاتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 65 دوربین پلاک خوان برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج

آماده سازی 65 دوربین پلاک خوان برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج