مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-07سياسي

20 بهمن ماه اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود


مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر 20 بهمن ماه در بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد رضایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین همایش مجاهدان سایبری خراسان جنوبی مجازی روز پنج شنبه 20 بهمن ماه ساعت 9 صبح در مجتمع غدیر بیرجند برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: در این مراسم از برگزیدگان فضای مجازی و برگزیدگان جشنواره ابوذر نیز تجلیل خواهد شد.

رضایی با تأکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری این همایش تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی و رسانه سراسر استان برای فعالیت مضاعف در عرصه فضای مجازی است، افزود: ابزار رسانه و فضای مجازی یک فرصت مناسب برای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه فعالان فضای مجازی مجاهدانه در عرصه جنگ نرم و مقابله با هجمه های دشمن در بستر سایبر تلاش می کنند، گفت: در مورد جشنواره رسانه ای ابوذر نیز خبرنگاران شرکت کننده در این جشنواره در سه سطح ارزیابی و نتایج برای تهران ارسال شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال 1401 در حوزه تحلیل و بررسی محتوا فضای مجازی، تولید محتوا در بستر شبکه های اجتماعی و تولید محتوای تخصصی، انتشار محتوا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 بهمن ماه اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

20 بهمن ماه اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود