مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-07اقتصادي

1068 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد


از ابتدای سال تعداد 818 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان عادی و 250 واحد به خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول در مناطق شهری و روستایی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود فیروزی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی در حوزه مسکن برای سال 1401 مبلغ 83 میلیارد تومان است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 818 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان عادی و 250 واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول در مناطق شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سیاست های رفاهی، منسجم و هدفمند انقلاب در راستای حفظ منزلت و کرامت اجتماعی جامعه هدف بهزیستی موجب شده که برنامه ریزی های مثبتی در جهت تأمین مسکن مددجویان مخصوصاً خانواده های دارای سرپرست معلول و چند معلولی برداشته شود.

وی گروه هایی چون زنان سرپرست خانوار، معلولان سرپرست خانوار، خانواده های دارای ایتام، خانواده های دارای دو عضو معلول و بیشتر، دختران مجرد بالای 35 سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی در صورتی که بیش از 10 سال از زمان ترخیص آنها نگذشته باشد، را جزو گروه های هدف برنامه های حمایتی مسکن بهزیستی برشمرد و ادامه داد: داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1068 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد

1068 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد