مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-07پزشكي

شاخص های بهداشتی در استان بوشهر بهبود یافت


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اوایل انقلاب مشکلات بسیاری حتی در سطح آب شرب وجود داشت ولی با توسعه نظام بهداشتی و احداث خانه های بهداشت این وضعیت از اساس تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برجویی فرد صبح سه شنبه در آیین افتتاح خانه های بهداشت روستای عطیبه و محمد جمالی از بخش شبانکاره شهرستان دشتستان اظهار داشت: میانگین عمر که اول انقلاب 47 سال بود امروز در آقایان 74 سال و در خانم ها حدود 80 است.

وی تصریح کرد: اهمیتی که در بلندمدت خانه های بهداشت و نظام مراقبت ها در وضعیت سلامتی دارند، اقدامات درمانی ندارد چرا که اگر به آمار مرگ ومیر نگاهی کنیم نه بیماری های ویروسی بلکه بیماری های قلبی و عروقی است که در صدر قرار دارند و چاره پیشگیری از این بیماری ها هم نظام مراقبت ها و خود مراقبتی است که بر دوش خانه های بهداشت است.

این مقام مسئول بهداشتی اظهار کرد: طبق یکی از تحقیقات معتبر به افراد گفته شده بود که فقط نمکدان رو سرِ سفره نیاورند و نتایج این تحقیق نشان از تأثیر بسیار زیاد نمک بر وضعیت سلامتی داشت.

در این مراسم فرماندار دشتستان و امام جمعه شبانکاره، اعضای شورای اسلامی روستای عطیبه و محمد جمالی از بخش شبانکاره شهرستان دشتستان و جمعی از مردم روستا حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های بهداشتی در استان بوشهر بهبود یافت

شاخص های بهداشتی در استان بوشهر بهبود یافت