مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-07اقتصادي

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان


استاندار گیلان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از هفته اول اسفند ماه در این استان خبر داد و گفت: این طرح از سیاست های دولت سیزدهم برای حمایت از قدرت خرید مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه نخستین جلسه ستاد استانی اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی گیلان در رشت با اشاره به اینکه این استان به عنوان یکی از استان های مجری این طرح انتخاب شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح از هفته اول اسفند ماه در استان کلید می خورد.

عباسی با اشاره به اینکه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف حفظ قدرت خرید و حمایت از مردم از سوی دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر در مرحله شناسایی و ثبت فروشگاه ها هستیم.

وی با بیان اینکه شناسایی و ثبت فروشگاه ها از 10 بهمن آغاز و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: این طرح در راستای استفاده مردم از کالاهای اساسی اجرایی شده و اعتبار کالابرگ ها یک ماه زودتر به کد ملی سرپرست خانوار شارژ می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در صورت عدم استفاده سرپرست خانوار از کالا برگ مبلغ یارانه به حساب وی واریز می شود، ادامه داد: سرپرستان خانوارها می توانند یا کالابرگ و یا مبلغ یارانه را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان