مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-07اقتصادي

انتقال خون استان یزد باید تا 10 سال آینده 2.5 برابر بزرگتر شود


مدیر کل انتقال خون استان یزد با تاکید بر لزوم افزایش 2.

5 برابری فضا و تجهیزات انتقال خون استان طی 10 سال آینده با توجه به وضعیت بیماری ها و سوانح و نیز افزایش تختهای بستری، - ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد با تاکید بر لزوم افزایش 2.

5 برابری فضا و تجهیزات انتقال خون استان طی 10 سال آینده با توجه به وضعیت بیماری ها و سوانح و نیز افزایش تختهای بستری، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به سیاست ها و اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچ بیماری برای دریافت خون در استان معطل نمانده است.

محمدرضا آقایی امروز سه شنبه 18 بهمن ماه در نشست با خبرنگاران از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و همکاران ما این سازمان نقش حاکمیتی خود را بدون درامدزایی انجام می دهد.

وی با بیان این که انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استانهای برتر کشور است، گفت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترینهای کشور و در پوشش اهدای خون جزو استانهای نسبتاً خوب در بین دیگر استانها هستیم.

آقایی با اشاره به آینده پژوهی در انتقال خون، گفت: با توجه به وضعیت بیماری ها و سوانح و تصادفات و نیز افزایش تختهای بستری، برآورد ما این است که فضا و تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون استان یزد باید تا 10 سال آینده 2.5 برابر بزرگتر شود

انتقال خون استان یزد باید تا 10 سال آینده 2.5 برابر بزرگتر شود