مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-07فناوري

برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری


مدیرکل صدور پروانه سرویس های رادیویی رگولاتوری از برگزاری آزمون آزمایشی رادیو آماتوری در تاریخ 24 بهمن ماه و آزمون اصلی در تاریخ هفتم اسفند ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرج مکرمی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در آزمون رادیو آماتوری سال 1401 گفت: در حال حاضر فهرست شرکت کنندگان مجاز و دستورالعمل شرکت در آزمون در سامانه صدور گواهینامه رادیو آماتوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس yun.

ir/gc2m78 بارگذاری شده است.

وی افزود: آزمون آزمایشی رادیو آماتوری به منظور آشنایی متقاضیان با محیط سامانه الکترونیکی و شرایط بارگذاری برگزار می شود.

مکرمی درباره نحوه شرکت در آزمون های آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در هر دو آزمون آزمایشی و اصلی در تاریخ های اعلام شده از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://b2n.

ir/y14287 و وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور 123456 در آزمون شرکت کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی تاکید کرد: متقاضیانی که در حین ثبت نام در آزمون رادیو آماتوری آزمایشی رمز عبور خود را تغییر داده باشند بایستی از رمز عبور تغییر داده شده برای ورود به سامانه الکترونیکی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری

برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری