مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:332023-02-07فرهنگي

صمدی: مساله تجاوز دغدغه جهانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صمدی کارگردان فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» به تهیه کنندگی مجید رضابالا درباره اکران این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: - کارگردان فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد، معتقد است مسئله تجاوز و جنبش می تو مسئله امروز جامعه ایرانی و خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صمدی کارگردان فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به تهیه کنندگی مجید رضابالا درباره اکران این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: می توانم گواه دهم که مخاطب پس از تماشای فیلم ناراضی از سالن بیرون نمی آید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا چند فیلم امسال در جشنواره به موضوع تجاوز به زنان و جنبش می تو می پردازند، توضیح داد: زمانی که اتفاق مهمی در سطح جامعه بیفتد، در فیلم ها هم بازتاب پیدا می کند.

البته فیلم هایی مانند استاد و آه سرد که در جشنواره امسال هم حضور دارند بیشتر موضوع تجاوز را آسیب شناسی می کنند و شباهتی با فیلم ما ندارند.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح جهان هم فیلم های بسیاری در زمینه تجاوز و می تو ساخته شده اند و اگر به فیلم های 2018 تا 2022 نگاه کنیم، متوجه آمار زیاد آن ها می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمدی: مساله تجاوز دغدغه جهانی است

صمدی: مساله تجاوز دغدغه جهانی است