مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-07حوادث

شایعه بیش تر از زلزله دل مردم را می لرزاند/کی به خانه برمی گردیم؟


مناطق زلزله زده خوی این روزها بعد از وقوع زلزله حال و هوای متفاوتی دارد و یک ایران اینجا جمع اند، شایعات بیش تر از پس لرزه ها دل مردم را می لرزاند و آنها می پرسند کِی به خانه برمی گردیم؟ - خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهنام عبداللهی: هیچ یک از کارشناسان هواشناسی نمی توانند به درستی به شما بگویند که منفی 6 درجه اعلامی با منفی 6 درجه ای که زیر آوار زلزله لمس می کنی گاهی چه اندازه فاصله دارد؛ وقتی باد سوزناک زمستان با ناله های پدری که تمام تلاش 30 ساله اش را در عرض چندثانیه از دست داده همراه می شود، مثل خنجری تا اعماق استخوان فرو می رود.

با جملات ادبی شاید بتوان خرابی ها را تصویر کرد اما پس از چندساعت فکر کردن، نتوانستم جمله ای برای توصیف سرمای استخوان سوز و درد جگرسوز مردم زلزله زده خوی پیدا کنم.

ورود به خوی؛ اینجا همواره جمعه است! در همان لحظات اولیه ورود به شهرستان زلزله زده خوی، که من و دوستان خبرنگارم دنبال سوژه بودیم و حتی همین اکنون موقع نگارش این گزارش که دنبال جمله ای مناسب می گردم، مادران، پدران و کودکان در روستاهای دورافتاده خوی دنبال چادر و فقط چنددقیقه گرما هستند تا روی باقی مانده امیدشان پتو و چادر بکشند تا حداقل آخرین و مهم ترین سرمایه زندگی شان زنده بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه بیش تر از زلزله دل مردم را می لرزاند/کی به خانه برمی گردیم؟

شایعه بیش تر از زلزله دل مردم را می لرزاند/کی به خانه برمی گردیم؟