مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-07اجتماعي

سیر تا پیاز حوادث مسمومیت دانش آموزان قم/ ابهاماتی که پس از 70 روز روشن نشده است


مسمومیت دانش آموزان به دلیل عامل ناشناخته با گذشت قریب به 70 روز همچنان یکی از ابهامات و پرسش های افکار عمومی قم از مسئولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اوایل آذرماه سال جاری بود که با اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قم 18 دانش آموز هنرستان دخترانه نور به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شدند، مسمومیتی که با علائم بی حالی، سوزش گلو و سرگیجه همراه بود.

این اتفاق، شروع مجموعه حوادثی بود که در مراحل بعد به نحوی عجیب فقط دانش آموزان دختر را درگیر کرد.

تقریبا دو هفته بعد از حادثه اول، بار دیگر این اتفاق برای دومین بار در هنرستان نور تکرار شد؛ این بار 51 دانش آموز در دام این مسمومیت ناشناخته افتاده بودند.

مشخص نشدن عامل حادثه و سکوت نسبی مبادی مسئول در این موضوع، در این مقطع موجب شد رسانه های بیگانه سکان عملیات روانی و دروغ پراکنی را به دست گیرند.

دو ماه بعد از اولین حادثه، هشتم بهمن ماه مشابه حادثه هنرستان نور این بار در دبیرستان دخترانه فاطمیه منطقه صفاشهر قم تکرار شد و این بار تنها دو روز بعد همان مدرسه شاهد تکرار عجیب آن بود.

تاریخ شمار این حوادث تا امروز به شرح ذیل است: 9 و 22 آذر 1401:     هنرستان نور یزدان شهر قم بیش از 50 نفر 8 بهمن 1401:       15 دانش آموز مدرسه فاطمیه قم صفاشهر  10 بهمن 1401:     مدرسه فاطمیه قم 18 مسموم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز حوادث مسمومیت دانش آموزان قم/ ابهاماتی که پس از 70 روز روشن نشده است

سیر تا پیاز حوادث مسمومیت دانش آموزان قم/ ابهاماتی که پس از 70 روز روشن نشده است