مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-07بين الملل

دستور عباس به دستگاه های امنیتی برای ممانعت از عملیات مقاومت در کرانه باختری


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به دستگاه های امنیتی در کرانه باختری دستور داد به ممانعت از عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه بدهند.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به دستگاه های امنیتی در کرانه باختری دستور داد به ممانعت از عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشستی با دستگاه های امنیتی بر لزوم ادامه ممانعت از عملیات مقاومت در کرانه باختری به رغم توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دستورات عباس با فشار آمریکا، مصر و اردن صورت می گیرد.

عباس به فرماندهان امنیتی فلسطین اعلام کرده که توقف هماهنگی امنیتی به معنای چشم پوشی از عملیات و درگیری های خشونت آمیز نیست.

ایهود یعاری، خبرنگار امور عربی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عباس و ماجد فرج، مدیر اطلاعات فلسطین به مسئولان آمریکایی اعلام کردند که نیروهای امنیتی نمی توانند تجهیزات امنیتی به نابلس و جنین برای توقف فعالیت های مسلحانه بفرستند.

عباس به دستگاه های امنیتی نسبت به سرانجام کوتاهی در منع عملیات های مقاومت هشدار داده و تأکید کرده است که این اقدام منجر به آشوب در کرانه باختری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور عباس به دستگاه های امنیتی برای ممانعت از عملیات مقاومت در کرانه باختری

دستور عباس به دستگاه های امنیتی برای ممانعت از عملیات مقاومت در کرانه باختری