مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-07سياسي

مصری: پیروزی فلسطین به زودی رقم می خورد


نایب رییس مجلس در نشست «در بهار 45 قدس شریف در آستانه آزادی»، پیروزی انقلاب اسلامی را رویش معنوی و آزادی خواه ملت های منطقه و جهان دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز سه شنبه 18 بهمن ماه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با عنوان بهار 45 قدس شریف در آستانه آزادی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: همانطور که رژیم صهیونسیتی به عنوان نقطه سیاه و نطفه سرطانی در منطقه ایجاد شد، انقلاب اسلامی ایران نقطه رویش های معنوی و آزادی خواه ملت های منطقه و جهان بود.

  وی افزود: خدا را شاکریم که رویش این انقلاب به خاطر نظم فکری امام (ره)، معمار کبیر انقلاب بود که اثرات آن را هنوز شاهدیم.

فجر انقلاب، پایان سلطه استکبار بود، این واقعه به معنای بریدن شاه رگی در ایران بود که از اسراییل حمایت می کرد.

8 روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که سفارت رژیم غاصب در تهران در اختیار فلسطین قرار گرفت، امام (ره) علی رغم همه مشکلات سال های ابتدای پیروزی انقلاب، نگاه ژرفی به فلسطین داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها موجب رویش ها شد بلکه توسعه نقشه های رژیم صهیونسیتی را محدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: پیروزی فلسطین به زودی رقم می خورد

مصری: پیروزی فلسطین به زودی رقم می خورد