مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-07اجتماعي

بهره مندی 200 نفر از عشایر کولگ مهران از خدمات کاروان سلامت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کاروان سلامت این جمعیت به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی به منطقه کولگ شهرستان مهران اعزام شدند.

- غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  از اعزام کاروان سلامت به شهرستان مهران خبر داد و تصریح کرد: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانین در منطقه عشایری کولگ شهرستان مهران  اجرا شد.

وی افزود: در این کاروان سلامت بیش از 200 نفر عشایر نشین از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته های حمایتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر و البسه بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به این که این طرح  با همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان، دامپزشکی استان و جمعیت  هلال احمر برگزار شد اظهار کرد: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت های مختلف با اعزام به روستا های کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد  داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 200 نفر از عشایر کولگ مهران از خدمات کاروان سلامت

بهره مندی 200 نفر از عشایر کولگ مهران از خدمات کاروان سلامت