مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07بين الملل

نظرسنجی؛ ترامپ در رقابت رو در رو از «ران دسانتیس» شکست می خورد


نتایج یک نظرسنجی در میان جمهوریخواهان نشان می دهد که در یک رقابت رو در رو میان ترامپ و دسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا او را شکست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج جدیدترین نظرسنجی درباره انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا نشان می دهد، ران دسانتیس فرماندار جمهوریخواه ایات فلوریدا در یک رقابت رو در رو با دونالد ترامپ با 9 درصد اختلاف پیروز خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، دسانتیس که اصلیترین رقیب ترامپ برای ورود دوباره به کاخ سفید است در نظرسنجی باشگاه محافظه کار رشد 49 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

  این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که ترامپ و دسانتیس از اقبال بیشتری نسبت به سایر نامزدها برای حضور در رقابت پایانی میان جمهوریخواهان برخوردارند.

  در این نظرسنجی که بین 7 نامزد احتمالی جمهوریخواهان برگزار شده است ترامپ با 37 درصد در مقابل 33 درصد از ران دسانتیس پیشی گرفته درحالیکه مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا تنها 7 درصد آرا را کسب کرده است.

این نظرسنجی دارای ضریب خطای 1.

8 درصدی عنوان شده است.

  ترامپ نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام کرده اما دسانتیس هنوز رسما حضور خود را در انتخابات اعلام نکرده هرچند که انتظار بالایی وجود دارد وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی؛ ترامپ در رقابت رو در رو از «ران دسانتیس» شکست می خورد

نظرسنجی؛ ترامپ در رقابت رو در رو از «ران دسانتیس» شکست می خورد