مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-07اقتصادي

افتتاح 22 پروژه با 49 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بن


سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان بن 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 106 نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان بن 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 106 نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: اجرای طرح هادی سه روستا در شهرستان بن و افتتاح 9 واحد مسکن مددجویی از دیگر برنامه های دهه فجر است .

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر را از دیگر طرح ها عنوان و تاکید کرد: تا به امروز شهرستان بن پایگاه امداد جاده ای داشت اما امسال موفق به دریافت ردیف، ثبت و مجوز برای داشتن دفتر نمایندگی شهرستان شدیم.

حیدری بیان داشت: افتتاح خط فرعی تأمین آب شرب شهر بن و ساماندهی مسیل بارده، اصلاح شبکه آب رسانی شهرهای بن، وردنجان و یانچشمه نیز در لیست افتتاح های دهه فجر برای این شهرستان قرار می گیرند.

وی بیان داشت: تعدادی از پروژه های شهری وردنجان و بن مانند آسفالت کشی، پیاده روسازی، اصلاح معابر، جدول کشی و… بخشی از پروژه هایی هستند که امروز به صورت متمرکز افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 پروژه با 49 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بن

افتتاح 22 پروژه با 49 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بن