مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-07سياسي

دفاع «کیهان» از مولدسازی دولت رییسی


روزنامه «کیهان» در دفاع از مولدسازی دولت رییسی با حمله به روحانی، خاتمی و هاشمی نوشت: عملکرد سیاه تان، شرم آور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان در مطلبی خواهان بررسی صلاحیت خریداران اموال دولت شد و نوشت:مدعیان اصلاح طلبی در حالی علیه طرح مولدسازی املاک و دارایی های دولت جنجال می کنند که به هنگام تصدی دولت، کارنامه ای فاجعه بار در زمینه واگذاری شرکت های دولتی و همچنین تحمیل کسری بودجه بی سابقه به دولت رییسی برجای گذاشتند.

فعالان رسانه ای و سیاسی این طیف خرده می گیرند که دولت برای تامین کسری بودجه می خواهد طرح مولدسازی را به کمک دو قوه دیگر به اجرا بگذارد و یا پیشاپیش مدعی اند که طرح می خواهد چوب حراج به املاک و دارایی های دولت بزند و این فاجعه است.

درباره فضاسازی اخیر مدعیان اصلاح طلبی گفتنی است: اولا حتی اگر هدف طرح مولدسازی، صرفا تامین کسری بودجه باشد (که هدف، فراتر از اینها، و کمک به رشد و رونق تولید هم هست) باید به این مدعیان یادآور شد کسری بودجه، میراث سوءعملکرد 8 ساله دولت متبوع این طیف است.

دولت ائتلافی مدعیان اعتدال و اصلاحات، در حالی به پایان راه رسید که کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی به علاوه تورم 60 درصد و500هزار میلیارد تومان بدهی سود اوراق را به ارث گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع «کیهان» از مولدسازی دولت رییسی

دفاع «کیهان» از مولدسازی دولت رییسی