مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-07بين الملل

تایوان سرعت توسعه پهپادهایش را افزایش می دهد


وزارت دفاع تایوان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، این جزیره از تهدیدهای چین و جنگ اوکراین درس می گیرد و به همین خاطر سرعت توسعه پهپادهایش را برای استفاده نظامی افزایش می دهد.

- وزارت دفاع تایوان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، این جزیره از "تهدیدهای چین و جنگ اوکراین" درس می گیرد و به همین خاطر سرعت توسعه پهپادهایش را برای استفاده نظامی افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تایوان، این جزیره ای که چین آن را بخشی از خاک خود می داند، بارها گفته است که از حمله روسیه به اوکراین و از مقاومت کی یف در برابر این جنگ درس هایی می گیرد تا در مقابل تهدیدهای چین از آن ها استفاده کند.

سون لی-فانگ، سخنگوی وزارت دفاع تایوان به خبرنگاران گفت: برای پاسخ به تهدیدات دشمن کنونی از تجربه جنگ روسیه-اوکراین استفاده می کنیم و سرعت تحقیق، توسعه و تولید پهپادهای خود را افزایش می دهیم.

موسسه ملی علم و فناوری چونگ شان که فناوری نظامی در تایوان را توسعه می دهد، نقش کلیدی را در توسعه پهپادهای تایوان بر عهده دارد.

به همین منظور، چی لی-پینگ، مدیر بخش تحقیقات سیستم هوانوردی موسسه مذکور اظهار کرد: پهپادهای تایوان به استاندارهای بین المللی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان سرعت توسعه پهپادهایش را افزایش می دهد

تایوان سرعت توسعه پهپادهایش را افزایش می دهد