مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-07اقتصادي

افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان قزوین در آبیک


طی مراسمی با حضور مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان در یک شرکت آردسازی واقع در شهرستان آبیک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، صبح امروز در مراسمی با حضور استاندار قزوین، مدیرکل راه آهن شمال دو کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان در ناصرآباد شهرستان آبیک افتتاح شد.

پایانه صادراتی شرکت آرد سازی شمس آذر در  اراضی روستای بهجت آباد شهرستان آبیک به مساحت زمین 150400 متر مربع وزیر بنای طرح 50420 متر مربع احداث شده است.

از جمله فعالیت های طرح سیلوی نگهداری و ذخیره سازی غلات به ظرفیت 30000 تن در سال، ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه بالای صفر به ظرفیت 15000 تن در سال ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرد خانه زیر صفر به ظرفیت 5000 تن در سال سورت و بسته بندی میوه تازه به ظرفیت 18000 تن در سال بسته بندی سبزیجات و صیفی جات تازه به ظرفیت 6000 تن در سال اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ذخیره سازی و نگهداری محصولات کشاورزی و محصولات غذایی در انبار 20000 تن در سال ظرفیت جذب مواد خام کشاورزی به ظرفیت 26400 تن در سال ظرفیت نگهداری و ذخیره سازی مواد مواد خام کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان قزوین در آبیک

افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان قزوین در آبیک