مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-07فرهنگي

نمایشگاه تجسمی «ختران اندیشه» درگالری مهر بیجار افتتاح شد


همزمان با ششمین روز از ایام دهه مبارکه فجر به همت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه هنرهای تجسمی دختران اندیشه در گالری مهر پردیس سینما آزادی شهرستان بیجار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، همزمان با ششمین روز از ایام دهه مبارکه فجر به همت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه هنرهای تجسمی دختران اندیشه در گالری مهر پردیس سینما آزادی شهرستان بیجار افتتاح شد.

  در این نمایشگاه که دوشنبه 17 بهمن ماه 1401 با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین شهرستان افتتاح شد، 100 اثر هنری از آثار تجسمی دانش آموزان هنرستان اندیشه شهرستان بیجار در زمینه های سیاه قلم، نقاشی با تکنیک رنگ روغن و آبرنگ، گرافیک، ویترای و طلاکوب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سیدعبدالرضا خضری رییس حوزه هنری شهرستان بیجار در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور آشنایی دانش آموزان مقاطع راهنمایی با حرفه های هنری همچون گرافیک، رنگ روغن و تکنیک های خلق اثر با مداد رنگی و آبرنگ با سبک واقع گرایی، برای انتخاب رشته و همچنین بروز استعدادهای هنری سایر هنرجویان این رشته ها دایر شده است .

وی گفت: با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان بیجار در ایام برگزاری نمایشگاه زمینه حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت بازدید از این نمایشگاه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تجسمی «ختران اندیشه» درگالری مهر بیجار افتتاح شد

نمایشگاه تجسمی «ختران اندیشه» درگالری مهر بیجار افتتاح شد