مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-07سياسي

ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه سمنان پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ‍ ها خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به پیشرفت های دانشگاه سمنان گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در سمنان پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ‍ ها خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به پیشرفت های دانشگاه سمنان گفت: این دانشگاه پیشرفت های قابل توجهی داشته است و هم اکنون می توان گفت تبدیل به یک شهرک دانشگاهی شده و موجب افتخار کشور است.

وزیر علوم افزود: خوشبختانه دانشگاه سمنان و دانشگاه های این استان جایگاه خوبی در کشور دارند و سهم خود را به خوبی از بخش آموزش عالی جذب کرده اند و ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در مجموعه دانشگاه سمنان و پارک علم و فناوری آن پیگیری می شود.

زلفی گل افزود: در بحث خوابگاهی دانشگاه سمنان کمترین مشکل را دارد که مدیریت صحیح نیز در کاهش مشکلات این بخش بسیار موثر بوده است.

وی تصریح کرد: به عنوان یک عضو دولت، از مدیریت اعمال شده در سطح دانشگاه های استان در طول حوادث ماه های اخیر تشکر  و اعلام می کنم که در این مدت در سطح دانشگاه های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه سمنان پیگیری می شود

ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه سمنان پیگیری می شود