مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-07اقتصادي

جودی: بیش از 212 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها وارد عملیات اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها همراه با پیشرفت فیزیکی اعلام کرد و گفت: - معاون بنیاد مسکن از اجرایی شدن 212 هزار و 756 واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت 46 درصد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها همراه با پیشرفت فیزیکی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 212 هزار و 756 واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها وارد فاز اجرا شده که میانگین پیشرفت واحدهای آغاز شده 46 درصد است.

معاون مسکن شهری ادامه داد: از 200 هزار واحد مسکونی روستایی مصوبه سال جاری، بیش از 162 هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفته که از این تعداد 119 هزار واحد برای پرداخت تسهیلات به بانک ها معرفی و قرارداد حدود 29 هزار واحد نیز با بانک ها منعقد شد.

جودی یادآور شد: بیش از 212 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن که در روستاها وارد فاز اجرا شده واحدهایی هستند که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی در سال 1399 بعد اجرا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودی: بیش از 212 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها وارد عملیات اجرا شد

جودی: بیش از 212 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها وارد عملیات اجرا شد