مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-07سياسي

هدف شهرداری قم امیدآفرینی در جامعه است


شهرداری قم با افتتاح پروژه های مختلف در شهر به دنبال امیدآفرینی در جامعه است.

- سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز سه شنبه 18 بهمن ماه در آیین افتتاح و بهره برداری از 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد ریال که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: امروز در ایامی هستیم که اتفاقی بزرگ به نام انقلاب اسلامی در کشور رقم خورد.

وی از انسجام و همدلی مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید این انسجام به گوش جوانان و نسل جدید برسد و تنها راه حل بیان آن به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

شهردار قم با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی برقراری عدالت است، عنوان کرد: اگرچه در مسیر انقلاب مشکلاتی ممکن است وجود داشته باشد ولی هدف اصلی و نهایی برقراری عدالت است.

وی نهضت های صد ساله تاریخی را مدنظر قرار داد و افزود: این نهضت ها به دلیل بحث های قومیت گرایی و موارد مختلف هیچ کدام نتوانستند به نتایج مطلوب برسند.

سقاییان نژاد با بیان اینکه هر کدام از این نهضت ها هدف والایی را دنبال می کردند، مطرح کرد: امام خمینی(ره) از نظر جایگاه شخصیتی و رهبری با هیچ کدام از رهبران نهضت های گذشته قابل مقایسه نیستند که منجر شد اقشار مختلف مردم انقلاب اسلامی را همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شهرداری قم امیدآفرینی در جامعه است

هدف شهرداری قم امیدآفرینی در جامعه است