مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-07فناوري

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل برگزار شد


رویداد تخصصی «بازی های دیجیتال»، به همراه رویداد بازی سازی «گیم جم»، با معرفی سرویس «راویتو» ایرانسل برای فعالان حوزه گیم، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.

- رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ، به همراه رویداد بازی سازی گیم جم ، با معرفی سرویس راویتو ایرانسل برای فعالان حوزه گیم، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنام دارد، به ویژگی های آن از جمله استفاده از مدل کسب و کار تسهیم درآمد از اینترنت مصرفی، اشاره کرد.

این رویداد با هدف بررسی زیست بوم بازی های دیجیتال کشور با نگاه به تکنولوژی های تحول گرا و تأثیرگذار در حوزه گیم ، بازی سازی ، بررسی و تحلیل چالش های تنظیم گری و قانون گذاری ، طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم ، شبکه سازی و شناسایی ظرفیت های فردی و تیمی در راستای هم افزایی ، آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی ، آموزش و یادگیری در گرایش های مختلف صنعت بازی ، شناسایی فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی ، توسعه کسب و کارها و پلتفرم ها و بررسی گیم بین المللی و تکنولوژی های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم های داخلی برگزار شد و شامل محورهایی از جمله نقش فناوری های تحول گرا در دنیای گیم ، تأثیر گیم بر پیشرفت فناوری و مهارت های طراحی و بازی سازی و کسب درآمد از گیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل برگزار شد

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال ایرانسل برگزار شد