مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-07فرهنگي

اهدای 4 هزار جلد کتاب به ادارات ارشاد شهرستان های ایلام به مناسبت دهه فجر


معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیش از 4 هزار جلد کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ایلام اهدا می شود.

- منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اهدا بیش از 4000 جلد کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان خبر داد و گفت: توزیع هدفمند و عادلانه کتاب در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان موجب برخورداری جوامع هدف از کتاب های اهدایی و بهره گیری آن ها از منابع انجمن های ادبی و هنری می شود.

وی افزود: جریان توزیع و اهدای کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، به طور مداوم و مستمر ادامه دارد و هر هفته شاهد توزیع کتاب در میان جوامع هدف هستیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: موضوعات این کتاب ها ؛ مذهبی، داستان و رمان، ادبیات، دفاع مقدس و تاریخ شفاهی جنگ،کودک و نوجوان، زبان و ادبیات بومی، فرهنگ عمومی، ترجمه، کتاب های تخصصی، روان شناسی است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: این کتاب ها از محل خرید های استانی از ناشران و سهمیه ارسالی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 4 هزار جلد کتاب به ادارات ارشاد شهرستان های ایلام به مناسبت دهه فجر

اهدای 4 هزار جلد کتاب به ادارات ارشاد شهرستان های ایلام به مناسبت دهه فجر