مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-07بين الملل

ده ها افسر پلیس نیویورک به ارتکاب تخلف علیه تظاهرکنندگان متهم شدند


یک کمیته تحقیق و بررسی مستقل پلیس شهر نیویورک با انتشار گزارشی به مسئولان این نیرو توصیه کرد، ده ها مامور را به خاطر استفاده افراطی از زور و ارتکاب دیگر تخلفات در جریان اعتراضات علیه قتل جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس در سال 2020، - یک کمیته تحقیق و بررسی مستقل پلیس شهر نیویورک با انتشار گزارشی به مسئولان این نیرو توصیه کرد، ده ها مامور را به خاطر استفاده افراطی از زور و ارتکاب دیگر تخلفات در جریان اعتراضات علیه قتل جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس در سال 2020، مجازات کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس بررسی شکایات، مشخص شد که مأموران پلیس در جریان این تظاهرات در 140 مورد از باتوم و اسپری فلفل علیه معترضانی که مسالمت آمیز بودند، استفاده کرده اند.

در گزارش منتشر شده از سوی هیات بررسی شکایات مدنی (CCRB) آمده است، ده ها اتهام درخصوص سوء استفاده این ماموران از قدرت شامل امتناع آنها از معرفی خود، پنهان کردن نشان های خود و مطرح کردن اظهارات نادرست یا گمراه کننده نیز ثابت شده است.

در این گزارش آمده است که بیش از 600 مورد یا به عبارتی 43 درصد از تخلفات ادعایی در پی عدم امکان شناسایی افسران بسته شدند و این یک مانع بزرگ در روند تحقیق و بررسی های این کمیته به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها افسر پلیس نیویورک به ارتکاب تخلف علیه تظاهرکنندگان متهم شدند

ده ها افسر پلیس نیویورک به ارتکاب تخلف علیه تظاهرکنندگان متهم شدند