مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-07اقتصادي

افتتاح و آغاز طرح های عمرانی در مرودشت/تاکید استاندار فارس بر ساخت خانه در روستاها


طی آیین هایی به مناسبت ایام الله دهه فجر، بخشی از طرح های اقتصادی، خدماتی، عمرانی و آبرسانی شهرستان مرودشت به ارزش بالغ بر 385 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استان فارس، - کلنگ زنی یا افتتاح شد.

با حضور استاندار و مسئولان ارشد فارس، عملیات احداث 3500 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر مرودشت آغاز، طرح آبرسانی به رجاآباد و مجموعه آبرسانی به عشایر کنج کاییدی و فاز دوم یک شرکت کاغذسازی افتتاح شد.

استاندار فارس در آیین کلنگ زنی مجموعه 3500 واحدی مرودشت از طرح های نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه تلاش های خوبی در حوزه ی نهضت ملی مسکن استان انجام شده است، گفت: قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا کمبود واحدهای مسکونی را جبران کرده و متقاضیانی که فرم ج آنها سبز شده است از مسکن مناسب بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه با اشاره به اینکه پیگیری ها برای زمین دوم این شهر نیز در حال انجام است، افزود: با قول پیمانکار این مجموعه، متقاضیان حداکثر در طی مدت 2 سال و نیم صاحب خانه خواهند شد.

ایمانیه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستای رشمیجان، ضمن تشکر از زحمتکشان اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان گفت: تلاش های خوبی در راستای تامین آب شرب روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز طرح های عمرانی در مرودشت/تاکید استاندار فارس بر ساخت خانه در روستاها

افتتاح و آغاز طرح های عمرانی در مرودشت/تاکید استاندار فارس بر ساخت خانه در روستاها