مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-07فناوري

معرفی رقیب جدید ChatGPT توسط گوگل


چت بات جدید گوکل در حال آزمایش است که در هفته های آینده راه اندازی خواهد شد و یک برنامه آن را برای توسعه دهندگان در دسترس قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وایرد، شرکت گوگل امروز اعلام کرد که یک چت بات به نام بارد (Bard) را در هفته های آینده عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد این راه اندازی پاسخی به ChatGPT، چت بات پرطرفدار هوش مصنوعی است که توسط استارت آپ OpenAI با بودجه مایکروسافت توسعه یافته است.

ساندار پیچای مدیر عامل گوگل، در یک پست وبلاگی نوشت که بارد در حال حاضر در دسترس تست کنندگان مورد اعتماد است و برای قرار دادن دانش بسیاری در پشت یک رابط مکالمه ای طراحی شده است.

این مدل از یک نسخه کوچکتر از مدل هوش مصنوعی قدرتمند به نام لامدا استفاده می کند که اولین بار گوگل در ماه می 2021 آن را معرفی کرد و مبتنی بر فناوری مشابه ChatGPT است.

این شرکت می گوید این وییگی به آن امکان می دهد چت بات را به کاربران بیشتری ارائه دهد و برای کمک به رفع چالش های مربوط به کیفیت و دقت پاسخ های چت بات، بازخورد جمع آوری کند.

گوگل و OpenAI هر دو در حال ساخت ربات های خود بر روی نرم افزار تولید متن هستند.

نیاز به کاهش نقص ها و این واقعیت که این نوع نرم افزار را نمی توان به راحتی با اطلاعات جدید به روزرسانی کرد، امیدها را برای ساخت محصولات جدید قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رقیب جدید ChatGPT توسط گوگل

معرفی رقیب جدید ChatGPT توسط گوگل