مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-07سياسي

2 پروژه خدماتی و آموزشی با حضور معاون استاندار در پیشوا افتتاح شد


همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، 2 پروژه شامل مدرسه شش کلاسه در روستای اسلام آباد و ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی پیشوا، در شهرستان پیشوا افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور محمد علی مهری معاون امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار پیشوا، مدیر آموزش و پرورش، دادستان و سایر مسؤولین، 4 پروژه که شامل یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای اسلام آباد و یک ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی پیشوا، افتتاح شد.

آموزشگاه زنده یاد حاجیه خانم عفت آهنگری در زمینی به مساحت 1287 متر مربع، دارای 2 اتاق اداری و شش کلاس آموزشی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیارد تومان در روستای اسلام آباد افتتاح شد.

با افتتاح این آموزشگاه که تنها مرکز آموزشی روستای اسلام آباد پیشوا می باشد دغدغه چند ساله دانش آموزان این روستا تا حدودی رفع خواهد شد.

  تا پایان سال جاری تعداد زیادی از پروژه ها مورد بهره برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و درمانی و کشاورزی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه خدماتی و آموزشی با حضور معاون استاندار در پیشوا افتتاح شد

2 پروژه خدماتی و آموزشی با حضور معاون استاندار در پیشوا افتتاح شد