مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-07سياسي

پیشنهاد عضو شورای شهر برای پایش ایمنی مراکز آموزشی و درمانی پایتخت


عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که تیمی برای بررسی وضعیت ایمنی ساختمان ها با اولویت مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی تشکیل شود.

- عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که تیمی برای بررسی وضعیت ایمنی ساختمان ها با اولویت مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زلزله خوی، ترکیه و سوریه ما را به فکر فرو برده است که در مورد زلزله تهران چه باید بکنیم، گفت: پیشگیری از حوادث زلزله احتمالی تهران نیازمند رعایت اصول مهندسی در زمان ساخت و شناسایی ساختمان های ناایمن از بعد سازه ای دارد که سازمان نظام مهندسی مسئولیت آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در زلزله ترکیه چند بیمارستان فرو ریخت و چندی پیش نیز متوجه شدیم که یک مرکز درمانی در منطقه 12 به دلیل پیگیری های شهرداری توسط وزارت بهداشت به دلیل فرسودگی بیش از حد پلمب شد، گفت: بسیاری از مراکز آموزشی نیز فرسوده هستند و بهتر است حداقل یک تیم تشکیل شود که با اولویت مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی، میزان فرسودگی را مشخص کنند.

مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: در زلزله منجیل عده ای از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند اما زلزله دوم که آمد بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عضو شورای شهر برای پایش ایمنی مراکز آموزشی و درمانی پایتخت

پیشنهاد عضو شورای شهر برای پایش ایمنی مراکز آموزشی و درمانی پایتخت