مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-07حوادث

اعزام تیم امدادی از قشم به مناطق زلزله زده خوی


مدیرعامل مرکز نیکوکاری خانه امید قشم از اعزام تیم امدادی از این جزیره به شهرستان زلزله زده خوی در شمال شرق کشورمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم نوعدوست جزیره قشم که همواره در بحران های مختلف، سخاوتمندانه به کمک مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی شتافته اند و کارنامه درخشان آنان در زلزله سایه خوش شهرستان بندرلنگه نیز به خوبی نمایان است، این بار برای کمک به زلزله زدگان خوی در شمال غرب کشورمان بسیج شده اند.

در همین زمینه، فاطمه پیوسی، مدیر هیات عامل مرکز نیکوکاری خانه امید قشم از اعزام تیم امدادی به منطقه زلزله خوی خبر داد و گفت: پس از حادثه ناگوار زلزله خوی یک کارگروه پاسخ به بحران تشکیل شد و یک تیم از قشم برای بررسی و ارزیابی مناطق زلزله زده خوی اعزام شد.

وی افزود: تاکنون 60 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است که بصورت نقدی بین مردم زلزله زده خوی توزیع شده و از مردم عزیز قشم خواهشمندیم که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای رساندن به مردم خوی از هر طریق ممکن به دست نیروهای امدادی و دستگاههای مسؤول برسانند تا هرچه سریع تر نسبت به امدادرسانی به مردم زلزله زده خوی که گریبانگیر سرما و یخبندان هستند، اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم امدادی از قشم به مناطق زلزله زده خوی

اعزام تیم امدادی از قشم به مناطق زلزله زده خوی